رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: کسب مقام پانزدهم جهان چیزی از ارزش های ما کم نکرد، برنامه های خوبی را برای حضوری قدرتمند در رقابت های المپیک برزیل تدارک دیده ایم.

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: قصد داریم به جای جرج زلای مشاور دیگری را به تیم ملی اضافه کنیم، همچنین یک روانشناس مجرب بیاوریم تا تیم خوبی را به ریودوژانیرو بفرستیم.

وی در ادامه گفت: هم اکنون اردوهای تیم ملی جوانان در تهران زیر نظر سجاد انوشیروانی در حال برگزاری است، برنامه ریزی روی جوانان اقدام مهمی در جهت پشتوانه سازی برای وزنه برداری است، شاید تعدادی از جوانان تا قبل از مسابقات المپیک 2016 برزیل به جمع کادر فنی بزرگسالان اضافه شوند.

مرادی تاکید کرد: در کارنامه وزنه برداری، ایران سومی آسیا است و متاسفانه در رقابت های جهانی آمریکا هم پانزدهم شدیم، این چیزی از ارزش های قهرمانان این رشته کم نمی کند، شما ببینید قبل از اعزام تیم به مسابقات هیوستون دو تن از قهرمانان خوب کشورمان مصدوم می شوند و یا بازنشستگی اجباری برخی وزنه برداران که باعث می شود تاثیر منفی بگذارد.

وی در خصوص سهمیه المپیک اظهار کرد: با اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری 5 سهمیه در اختیار ایران قرار گرفت که با نظر کادر فنی اوزان آن در اینده مشخص خواهد شد.
 
مرادی در پایان خاطر نشان کرد: مشکل سهراب نیز تا 9 خرداد 95 حل می شود و با حضور در دو مسابقه گزینشی به المپیک اعزام می شود، این رقابت ها شامل مسابقات بین اللملی وزنه برداری جام فجر و به فاصله اندک مسابقات اپن امریکن در کلمبیا خواهد بود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار