در نشست شهردار کلانشهر تبریز و روسای اتاق های بازرگانی ایران برافزایش همکاری های این دو تشکیلات تاکید شد.

افزایش همکاریهای شهرداری کلانشهر تبریز و اتاق های بازرگانی ایرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این نشست شهردار کلانشهر تبریز ، از آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای همکاری با اتاق های بازرگانی تبریز و کشور خبر داد و گفت : اگر اتاق بازرگانی ایران برنامه ای در خصوص کلانشهرها و شهرهای دیگر داشته باشد برای کمک و تعامل حاضرهستیم و آماده ایم تا امکانات لازم را در این راستا در اختیار تجار قرار دهیم .

صادق نجفی با اشاره به بودجه 3 هزار میلیارد تومانی کلانشهر تبریز افزود : در 8 ماه نخست امسال درآمد شهرداری تبریز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته و در حال حاضر اصلی ترین پروژه این شهر ، قطار شهری است که با روند خوبی در حال اجراست.

نجفی از اتاق های بازرگانی سراسر کشور خواست: برای توسعه همه جانبه ، در مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، عمرانی و اقتصادی شهرها و در نتیجه کشور حضور بیشتری داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران ارتباط بین شهرداری ها و اتاق های بازرگانی را در گذشته های دور ، بیشتر و بهتر از حال حاضر دانست و گفت : متاسفانه این ارتباط رفته رفته کمرنگ شده و برای توسعه اقتصادی ، اجتماعی و تولیدی ، تقویت و بازگشت آن به حالات گذشته ضروری است.

جلال پور افزود : در انتخاب اعضای شوراها و اتاق های بازرگانی نیز باید تلاش شود تا افراد مجرب و کاردان روی کار بیایند تا در جهت توسعه همه جانبه شهرها و استان ها تاثیر مثبتی داشته باشند .

حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی تبریز هم ضمن قدردانی از همکاری مجموعه شورای شهر و شهرداری تبریز با این اتاق ، مدیریت را یکی از نقش های اساسی در توسعه دانست و گفت : ما در برابر نسل حاضر و آینده مسئولیم . به همین خاطر باید وظیفه و تکلیف خود را در این عرصه به نحو شایسته انجام دهیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.