سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با معصومه ابتکار و سخنگوی شورای نگهبان را تشریح کرد.

دخیل عباس زارع مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در رابطه با جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود در مجلس گفت: معصومه ابتکار"رئیس سازمان محیط زیست" میهمان جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بود که گزارشاتی در رابطه با رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون موضوعات مربوط به محیط زیست به اعضای کمیسیون ارائه داد.

وی افزود: ابتکار همچنین در رابطه با بحث روخانه ها، ریز گردها، پاکسازی شهرها، بنزین و همچنین مراتع و جنگل‌ها گزارش به کمیسیون ارائه کرد.

نماینده مردم مهریز و بافق در ادامه متذکر شد: همچنین در ادامه جلسه اعضا کمیسیون سوالاتی را پیرامون نحوه عملکرد محیط زیست و تعامل آن با مردم مخصوصا بحث روستاها و واگذاری حفاظت از محیط زیست به مردم و مشارکت دادن آنها و آموزش به مردم در رابطه با محیط زیست مطالبی را مطرح کردند که خانم ابتکار پاسخ‌هایی را در رابطه با سوالات مطروحه نمایندگان ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون شوراه و امور داخلی مجلس بیان داشت: علاوه بر ابتکار ،کمیسیون میزبان سخنگوی شورای نگهبان هم بود که ایشان هم در رابطه با 6 ابهامی که در قانون انتخابات مطرح است توضیحاتی را به اعضای کمیسیون ارائه کردند و قرار شد این کمیسیون برای رفع ابهامات مدنظر بررسی مجددی در موضوع مذکور داشته باشد.

انتهای پیام.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار