اعضای هیات مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان کردستان در نخستین جلسه این انجمن در سال جاری انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،در این نشست که با حضور 14 عضو اصلی هیات امنای انجمن خیرین کتابخانه ساز استان برگزار شد 9 عضو به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و 3 عضو به عنوان اعضای علی البدل برگزیده شدند.

همچنین در جلسه مذکور و به انتخاب اعضای هیات مدیره، موسی مرادیانی به عنوان رئیس و محمد زاهد خورشیدی نائب رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز کردستان معرفی و رضا معظمی و علیرضا آئینی نیز به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

بر اساس اساسنامه انجمن خیرین کتابخانه ساز، مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان نیز مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز است.

جلب مشارکت و بهره گیری از کمک های خیرین در راستای ساخت و توسعه کتابخانه های عمومی، کمک به بازسازی، نوسازی، تجهیز و نگهداری کتابخانه های عمومی و مساعدت و همکاری در اداره کتابخانه های عمومی و مشارکت فکری و فرهنگی در راستای بهره برداری بهینه و ترویج مطالعه مفید در سطح مردم از اهداف تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز است.

کمک به تامین منابع مالی مورد نیاز برای اداره و توسعه این نهاد فرهنگی، کمک به انتشار و چاپ کتاب های مفید و مورد علاقه مردم و همچنین دعوت از خیرین در زمینه های فرهنگی و اجتماعی از جمله دیگر اهداف تشکیل انجمن است.

انجمن خیرین کتابخانه ساز کردستان زیرمجموعه انجمن خیرین کتابخانه ساز ایرانیان است و مدت زمان فعالیت آن نامحدود است.

تعداد اعضای انجمن کتابخانه های عمومی استان کردستان 17 عضو مرکب از اشخاص حقوقی یا حقیقی بوده که توسط موسسان انتخاب می شوند و عالی ترین مرجع تصمیم گیری در انجمن است و جلسات آن ها به صورت عادی یا فوق العاده تشکیل می شود.

انجمن خیرین کتابخانه ساز به وسیله هیئت مدیره ای مرکب از 9 نفر عضو اصلی که یک نفر از اعضا مدیرکل کتابخانه های عمومی است و 3 عضو علل البدل که توسط هیات امنا از میان اعضا و یا خارج از انها برای مدت دو سال انتخاب می شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.