جاده کرج - چالوس به علت بارش سنگین برف و کولاک بسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئیس پلیس راه استان مازندران از بسته شدن جاده کرج - چالوس (کندوان ) در روز دوشنبه به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید خبرداد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد گفت : این جاده کوهستانی و سخت گذر حوالی ساعت چهار بامداد امروز به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید بسته شده است.

وی افزود : هرچند براساس گزارش های دریافتی گروه های راهداری برای باز کردن این جاده مشغول انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی سطح این جاده ارتباطی هستند منتهی به علت وزش باد و کولاک شدید دید کافی برای رانندگی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه مازندران ، گفت : هم اکنون مناطقی از استان البرز و خروجی تونل کندوان تا منطقه 'دونا ' و پیچ 'سرهنگ ' این جاده کوهستانی با بارش سنگین برف همراه است.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه کندوان نیز گفت : بارش برف از حوالی ساعت 12 روز گذشته در این منطقه آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد و ارتفاع برف نیز به حدود 15 سانتی متر رسیده است.

کرمعلی اسدی ، افزود : اکنون این جاده به علت مه گرفتگی غلیظ و کاهش افق دید رانندگان و نیز لغزندگی سطح جاده درپی ریزش برف و یخبندان بسته است .

وی ، میزان دمای کنونی این منطقه را حدود 5 درجه سانتی گراد زیر صفر اعلام کرد و گفت : این میزان دما نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش داشته است.

وی پیش یبنی کرد که این وضعیت جوی تا پایان امروز /دوشنبه/ ادامه داشته باشد اما برای روز سه شنبه شاهد پایداری شرایط جوی و در روزهای چهارشنبه نیز منطقه با بارش باران همراه خواهد بود ولی برای روز پنجشنبه ، جمعه و شنبه هفته آینده نیز دوباره شرایط آب و هوایی مساعد شود.

انتهای پیام /س

برچسب ها: مسدود ، بودن ، جاده ، کرج ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.