وی افزود: بيشترين شکايت از طريق تلفني با 155مورد ، حضوري 70 مورد و کتبي 39 مورد است.
داودزاده گفت: بيشترين شکايت کالا و خدمات در اين مدت مربوط به واحدهاي نانوايي با 42 مورد، ميوه و تره بار 22 مورد ، پوشاک 20 مورد ، خواروبار 16 مورد ، مشاورين املاک 8 مورد ، تلفن و موبايل 1 مورد ، مشاورين اتومبيل 8 مورد ، گوشت مرغ 3 مورد ، حمل و نقل درون شهري و برون شهري 2مورد ، کيف و کفش 2 مورد ، تعميرات خودرو 6 مورد و گوشت قرمز 1 مورد تعلق دارد.
گفتنی است :مردم می توانند با مشاهده هرگونه تخلف و گزارش آن از طريق تلفن 124 جهت برقراری نظم اقدام نمایند.
انتهای پیام /ف