رئیس سابق سازمان صدا و سیما گفت: شهر موشکی سپاه پاسداران به هر گونه تهدیدی پاسخ قاطع خواهد داد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با بیان اینکه شهر موشکی سپاه دنیا را در بهت برده است، اظهار داشت: هر زمان برای کشوری خطری ایجاد شود از همه نقاط استراتژیک کشور موشکهای دور برد خارج می‌شوند و به تهدیدات پاسخ می‌دهند.


وی با اشاره به خدمات شهید تهرانی مقدم در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: شهید تهرانی مقدم انواع سلاحهای راهبردی را ساخت و فضای امنی ایجاد کرد و امروز به برکت تلاشهای آن شهید بزرگوار و سایر مجاهدان و رزمندگان، امنیت کشور در سطح بسیار بالایی است.


رئیس سابق سازمان صدا و سیما با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم یکی از بهترین مدیران بود که در راستای هم‌افزایی با ارتش جمهوری اسلامی ایران گام برداشت، اضافه کرد: سردار حاجی‌زاده دست‌پرورده شهید تهرانی مقدم هستند که با قدرت کار توان موشکی را پیگیری می‌کنند.


وی با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم با پذیرفتن مسئولیت‌ها توانست موشک چند هزار کیلومتری بسازد گفت: امروز آرمان و واقعیت یکی است و انسان بی‌آرمان بی‌هویت خواهد بود.


ضرغامی با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران گفت: ‌سردار سلیمانی با جمع کردن ظرفیت‌های جهان اسلام، مدیریت مستشاری و با شجاعت در صحنه ایستاده‌ و قدرتی را در منطقه ایجاد کرده که قابل وصف نیست.


رئیس سابق رسانه ملی تصریح کرد: متاسفانه امروز برخی افرادی که در فضای مجازی حضور دارند به دنبال تطهیر سلطنت‌طلبان هستند.


وی با اشاره به اینکه شهیدان بزرگ‌نیا، قندچی و شریعت رضوی جلوی آمریکا  ایستادند و با همه وجود با سیاست‌های آمریکا مخالفت کردند، گفت: کلمه جنبش دانشجویی و بزرگداشت 16 آذرها برگزار شده ولی این بدین معنا نیست که جنبش دانشجویی نهادینه شده است.


ضرغامی با بیان اینکه اگر دانش و سواد تعلیق پیدا کند حوادث باعث بروز نگرانی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: دشمنان سعی می‌کنند از دانشگاه پیام دیگری را منعکس کنند اما قطعا موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار