در نشست عمومی شورا اسلامی پروژه بام کرمان نهایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی‌اکبر مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم در خصوص پروژه‌های در حال ساخت شهر کرمان با تاکید بر این‌که به‌دلیل محدودیت منابع مالی، امسال نباید پروژه‌ی دیگری آغاز شود، گفت: پس از ساخت زیرگذر میدان آزادی و پل ولی‌عصر، تقاطع غیرهم‌سطح چهارراه سمیه باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: قرار است تقاطع غیرهم‌سطح چهارراه سمیه به‌صورت زیرگذر اجرا شود.

در ادامه، مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان موضوع قرارداد بام کرمان را که در نشست هفته‌ی گذشته‌ی شورا مورد بررسی قرار گرفته بود، مطرح کرد و گفت:

با تشکیل کارگروهی با حضور چند نفر از اعضای شورا و شهردار کرمان، قرارداد بام کرمان مورد بررسی مجدد قرار گرفت و نواقص آن رفع شد.

مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم در خصوص این پروژه گفت: در پروژه‌ی بام کرمان با 245 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، در زمینی به مساخت 30 هزار مترمربع، مجموعه‌ای 100 هزار مترمربعی شامل هتل با زیربنای 40 هزار مترمربع، تاسیسات تجاری و تفریحی به مساحت 20 هزار مترمربع و محوطه‌سازی و فضای سبز به متراژ 40 هزار مترمربع ساخته می‌شود.

وی افزود: سهم آورده‌ی شهرداری کرمان در این پروژه شامل زمین و پروانه‌ی ساختمان به مبلغ 10 میلیارد تومان است و سرمایه‌گذار 235 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه‌گذاری می‌کند.

در نهایت پس از رأی‌گیری، قرارداد بام کرمان مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر کرمان قرار گرفت.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: پروژه ، بام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.