شیراز؛

دستگيري سارقان احشام در مرودشت

فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" استان فارس از دستگيري سارقان احشام و کشف 9 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم " دلاور القاصي مهر" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. 

سرهنگ دوم " القاصي مهر" ادامه داد: ماموران با انجام يک سري اقدمات فني، بکارگيري شگردهاي خاص پليسي، مراقبت هاي شبانه روزي، کارهاي اطلاعاتي و تحقيقاتي ميداني به سرنخ هاي از اين سرقت پي بردند.
 
وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي پس از تحقيقات کامل و بررسي سرنخ هاي بدست آمده موفق به شناسايي يکي از سارقان احشام به نام " الف- ف" شدند که پس از شناسايي آدرس سکونت وي و با هماهنگي مقام قضايي جهت دستگيري اين سارقان اقدام کردند. 

اين مقام انتظامي گفت: ماموران با ورود به محل زندگي " الف – ف" و در بازرسي از محل نگهداري احشام وي، تعدادي از احشام مسروقه را که در اين محل نگهداري مي شدند، شناسايي و اين فرد را دستگير کردند. 

سرهنگ دوم" القاصي مهر" خاطر نشان کرد: با تحقيقات فني و پليسي و طي بازجويي هاي به عمل آمده از اين فرد و بر اساس مدارک و شواهد کافي ماموران موفق به کشف 9 فقره سرقت احشام از " الف – ف " به تعداد 70 راس به ارزش تقريبي 300 ميليون ريال کشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه در اين خصوص فرد ديگري به نام " م – ف" نيز به عنوان همدست اين سارق شناسايي و دستگير شده است، به صاحبان احشام توصيه کرد: براي آن که مورد سرقت واقع نشوند نسبت به تشديد اقدامات حفاظتي از محل نگهداري احشام خود نظير استحکام ديوارها، نصب سيم خاردار، استفاده از حيوانات نگهبان و در صورت امکان تجهيز محل نگهداري احشام به سيستم هاي دوربين مدار بسته اقدام کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.