خلاصه اخبار و تصاویر مربوط به جنایات داعش را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.


گروه تروریستی داعش اپلیکیشن جدیدی را طراحی کرده تا از طریق آن تبلیغات خود را انجام دهد. 

خلاصه اخبار داعش:


روزنامه گاردین با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: اسناد کشف‌شده از داعش نشان می‌دهد سرکردگان این گروه تروریستی برای تشکیل به اصطلاح خودشان «حکومت» در عراق و سوریه، طرح جامعی دارند.

خلاصه اخبار داعش:


"گاردین" در گزارشی سخنان "باراک اوباما،" رئیس‌جمهور آمریکا درخصوص چگونگی انهدام گروه تروریستی داعش را بررسی کرد.

خلاصه اخبار داعش:


دیلی بیست در گزارشی به قلم "مجید نواز" نوشت: زوجی که عامل تیراندازی و کشتار 14 نفر در سان برناردینو ایالت کالیفرنیا بودند، پیش از این نشانه‌های اندکی از افراط گرایی را از خود بروز داده بود.

خلاصه اخبار داعش:


بیش از 200 نفر از زنان ایزدی هفته گذشته از چنگ تروریستهای داعش آزاد شدند. آنها داستانهای دلخراشی از تجاوز عناصر گروه تروریستی داعش بیان کردند. 

خلاصه اخبار داعش:


نمایندگان فیس بوک، توییتر، گوگل و چند شرکت اینترنتی و شبکه اجتماعی دیگر، دیدارهایی جداگانه با "مانوئل والس،" نخست وزیر فرانسه، و مقامات کمیسیون اروپا داشتند.

خلاصه اخبار داعش:



انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سلام,
مرده باد داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
خدا لعنت کن این نارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
با سللام و عرض ادب و احترام،
مطمئناً کسانی که در گروههای تکفیری نظیر داعش و ... هستند در مکتب اسلام نیستند زیرا مکتب اسلام و علی الخصوص اسلام ناب محمدی نه تنها چنین اقداماتی را محکوم، بلکه در مقابل آنها از اول صدر اسلام ایستاده است و دیگر اینکه پرورش یافته گان مکتب اسلام قبل از هر اقدامی نیاز به اخذ مجوز از جانب امام معصوم یا جانشین و نماینده ایشان دارند و به همین خاطر بود داستان اخذ مجوز توسط مختار ثقفی از سید.
خداوند ما را در صراط مستقم قرآنی ثابت قدم بدار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
من بعنوان یک رزمنده دفاع مقدس حاضرم تا آخرین قطره خونم در برابر داعشیون و صیهیونست ها بجنگم تا کشته شوم.اما......نمیگذارند,بعضی‌ها. باتقدی احترام,محمدبرزگر از بوشهر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
فقط کافیه ی اشاره از طرف رهبری بشه. تا همه رو دستامون
بریم کمک مدافعان حرم. خدا شرشونو به خودشون برگرد نه
ان‌شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
دوستان شک نکنید با همت وغیرت ایرانی ها و مقابله دیگر کشور ها این حرام زادهای ضعیف کش نهایت نهایت تا یک سال دیگر ابراز وجود میتوانند بکنند.الهی به امید تو ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
تمامی مردم دنیا باید بدانند که باید شر این افراد حرام زاده را کم بکنن ،باید هر کس با هر دینی که هست با هم متحد شده وشر داعش وداعشی ها را کم کنند وانها را نابود ،وزمین را از وجود ناپاکشان پا گردانند انشاالله.
آخرین اخبار