مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه فردا شب در مجموعه ورزشی کارگران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه فردا شب (سه شنبه) در مرحله نیمه نهایی به میزبانی چمن مصنوعی مجموعه ورزشی کارگران پیگیری خواهد شد که طبق برنامه و از ساعت 19 دو تیم نسل فردا و طوفان زرد به مصاف هم می روند. نسل فردا تیم های ایسنای الف و ب را از پیشروی برداشت، با ایمنا به تساوی رسید و مقابل صداوسیمای الف تن به شکست داد. طوفان زرد تیم های میدان نیوز، نود و ایمنا را مغلوب کرد و مقابل باشگاه خبرنگاران جوان الف به تساوی رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی تیم های ایپس و باشگاه خبرنگاران جوان الف باید مقابل هم برای رسیدن به فینال ساعت 19:45 صف آرایی کنند. تیم ایپس در مرحله مقدماتی از سد تیم های صداوسیمای ب و باشگاه خبرنگاران جوان ب گذشت، مقابل تیم ایسنای الف تن به شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی دوباره تیم باشگاه خبرنگاران جوان ب را از پیشروی برداشت.

 باشگاه خبرنگاران جوان الف تیم های نود، صداوسیما الف و میدان نیوز را شکست داد و مقابل طوفان زرد به تساوی رسید. گفتنی است مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه از روز 31 شهریورماه 94 با شرکت تیم های باشگاه خبرنگاران جوان الف و ب، صداوسیما الف و ب، میدان نیوز، ایسنای الف وب، نسل فردا، ایپس، طوفان زرد، برنامه نود و ایمنا به میزبانی چمن مصنوعی مجموعه ورزشی کارگران آغاز گردید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.