طرح شبیه ساز رانندگی (سیمولاتور) در آمل اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل با اشاره به اینکه مقدمات طرح شبیه ساز رانندگی (سیمولاتور) در این سازمان و با همکاری اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و دانشگاه امیر کبیر در مرحله آماده سازی شد گفت: در این شبیه ساز کلیه روشهای صحیح رانندگی آموزش داده می شود و آزمایشهای لازم و ضروری جسمی و روحی از رانندگان گرفته می شود.

عبدالله کیاخسروافزود: این طرح به صورت پایلوت در آمل اجرا خواهد شد و کلیه شهرهای استان مازندران تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل گفت: شبیه ساز یا سیمولاتور اتاقکی می باشد که بر روی سیلندرهایی قرار دارد و در داخل این اتاقک کاملا مانند کابین خودرو تمام قطعات و ادوات نصب هستند.

کیاخسرو اافزود: نحوه صحیح رانندگی و نحوه صحیح برخورد با موانع بسیار مهم است و به این خاطر از سیمولاتور یا شبیه ساز رانندگی استفاده می کنند تا با شرایطی بسیار طبیعی و در موقعیتهای مختلف فرد رانندگی را آزمایش کنند.

به گفته وی : سیمولاتور اتاقکی است که بر روی سیلندهایی قرار دارد و در داخل این اتاقک کاملا مانند کابین خودرو تمام قطعات و ادوات نصب هستند و کار می کنند که فقط بجای شیشه جلویی مانیتورهایی قرار دارند و صحنه را نمایش می دهند وسیمولاتور ها بسیار پر هزینه هستند اما در قبال خطرات و هزینه های استفاده از خودرو واقعی بسیار مقرون به صرفه هستند.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: ساری ، اجرا ، طرح ، شیبه ، ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.