شهردارمنطقه چهار کرمان از اجرای کانال و نصب پمپ برای رفع مشکل آبگرفتگی در ورودی بلوار شهیدان ماهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه چهار،مهندس نیک طبع بااشاره به اینکه این عملیات با همکاری معاونت خدمات شهری و فنی و عمرانی این منطقه در حال انجام می باشد،گفت:به زودی با تلاش پرسنل این منطقه لوله گذاری و نصب پمپ به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه از حفر 19 حلقه چاه در سطح منطقه و نقاطی که در زمان بارندگی دچار آبگرفتگی می شوند،خبر داد و افزود:همچنین اجرای کانال و نصب پمپ در خیابان شهید اخلاقی،کوچه های 35 و 37 خیابان شهید دستغیب،کوچه های 21 و 27 واقع در خیابان هفده شهریور و کوچه شماره 24 خیابان سرباز نصب شده است.

علی نیک طبع با اشاره به اینکه در هنگام بارندگی آب های سطحی باعث آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکل برای شهروندان می شود،تصریح کرد:به همین منظور جهت رفع این مشکل اقدام به احداث کانال در نقاط بحران خیز شده است.

وی خاطرنشان کرد:بطورکلی رفع مشکل آبگرفتگی معابر و ساماندهی آب های سطحی که در زمان بارندگی موجب کندی تردد شهروندان و خودروها و یا مسدود شدن مسیرها می شود،از مهم ترین اولویت هایی است که از سوی مدیریت شهری موردتوجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کانال ، آبگرفتگی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.