سخنگوی وزارت دفاع آمریکا : ما خبر حمله به پایگاه ارتش سوریه را تکذیب می کنیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع آمریکا، پیتر کوک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در کنفرانس خبری خود حمله جنگنده های آمریکایی را به یکی از پایگاه‌های ارتش سوریه در منطقه «عیاش» واقع در غرب شهر «دیر الزور» تکذیب کرد.

این در حالی است که مسئولان سوری اعلام کرده اند آمریکا با هدف گرفتن پایگاه نظامی ارتش سوریه در منطقه عیاش در واقع حد و مرز عملیات‌های نظامی ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه در سوریه را مشخص کرده و این پیام را به دمشق و مسکو داده که از این منطقه به بعد، از جمله رقه در حوزه عملیاتی واشنگتن قرار خواهد گرفت.

کوک تاکید کرد : ادعای سوریه مبنی بر اینکه جنگنده های ائتلاف تحت رهبری آمریکا به منطقه عیاش در تاریخ ششم دسامبر کاملا دروغ است.

وی گفت : منطقه ای که جنگنده های ائتلاف آمریکا بمباران کرده اند با محل مورد اشاره مسئولان سوریه بیش از هفت کیلومتر فاصله دارد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
اتفاقا آمریکا بهترین کار را انجام داده, تنها راه حل بحران سوریه, هدف قرار دادن پایگاه های نظامی ارتش سوریه و از بین بردن شخص بشار اسد است, حضور بشار اسد در قدرت باعث جذب مسلمان به گروه های تندرو شده
آخرین اخبار