روزنامه تایمز آو اسرائیل در گزارشی گستاخانه با هم سطح قرار دادن ایران و گروه تروریستی داعش، نوشت این دو از جمله چالش‌هایی هستند که ‌رئیس جدید موساد با آن‌ها رو به رو می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه «تایمز آو اسرائیل» در گزارشی گستاخانه نوشت: داعش و ایران که جایگاه آن در پی توافق هسته‌ای تقویت شده است، از جمله چالش‌هایی هستند که یوسی کوهن، ‌ رئیس جدید سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با آن رو به رو خواهد بود. 

‌ روزنامه تایمز آو اسرائیل نوشت: یوسی کوهن، در سمت جدید خود به عنوان رئیس موساد، با‌‌ همان تهدید‌ها و دشمنانی که رؤسای قبلی موساد با آن مواجه بودند - یعنی ایران، حزب الله و یهودستیری جهانی- و تهدید‌ها و دشمنان جدید رو به رو خواهد بود. 

 در ادامه این گزارش آمده است: قابل توجه‌ترین چالش پیش روی وی داعش خواهد بود که تنها چند سال از پیدایش آن می‌گذرد، ‌ اما به سرعت در حال تبدیل شدن به یک قدرت در عرصه تروریسم بین المللی است. 

تایم آو اسرائیل در ادامه گزارش خود نوشت: در حالی که با توجه به تلاش کشورهای غربی برای نزدیک شدن به ایران به دنبال امضای توافقنامه هسته‌ای، ممکن است مبارزه با ایران کار دشواری باشد، کوهن از کمک و حمایت تقریباً همه کشورهای جهان برای شکست داعش و جلوگیری از حملات تروریستی برخوردار خواهد بود.



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
این شغالم می خواد مثل آمریکا با پارس کردن بگه آی ملت منم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
هیچ غلطی نخواهد کرد
آخرین اخبار