مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد از مصرف روزانه حدود یک میلیون و 100 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت و گاز(گازوئیل) و نفت کوره در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ابوالفضل روح الهی افزود: از این میزان مصرف روزانه حدود 543هزار لیتر بنزین، 390هزار لیتر نفت وگاز(گازوئیل) 17 هزار لیتر نفت سفید و 14 هزار لیتر نیز نفت کوره است.

وی همچنین از مصرف روزانه حدود 47 تن گازمایع در سطح استان خبر داد و گفت: مصرف برخی فرآورده ها در فصول مختلف سال همچون نفت سفید در زمستان برای روستاها در حال تغییر است.

روح الهی مصرف کنندگان عمده و جزء فراورده های نفتی در استان را نیز به ترتیب 173 و دو هزار و 345 مورد(واحد) اعلام کرد.

مصرف کنندگانی که مصرف آنها در یک ماه 6 هزار لیتر فرآورده نفتی باشد مصرف کنندگان عمده و چنانچه کمتر از این میزان باشد ، مصرف کننده جزء محسوب می شود.

وی تعداد خانوارهای نفت سفیدسوز در سطح استان را نیز 72 هزار مورد اعلام کرد و گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با شرکت گاز و اهتمام ویژه دولت و وزارت نفت ظرف سه تا چهار سال آینده این تعداد نیز از نعمت گاز بهره مند می شوند.

روح الهی وسعت عملیاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد را با تحت پوشش قراردادن هشت شهرستان آن حدود 15 هزار و 500 کیلومتر مربع اعلام کرد.

روح الهی همچنین تعداد جایگاه های سوخت بنزین را در سطح استان 28 باب ذکر کرد و افزود: با بهره برداری از سه جایگاه دیگر در آینده ای نزدیک شمار جایگاه های سوخت رسانی در استان به 31 مورد خواهد رسید.

وی تعداد جایگاه های سی .ان.جی در سطح استان را نیز هم اکنون 26 مورد ذکر کرد و از بدهی بیش از 180میلیارد ریالی این جایگاه ها به شرکت گاز استان خبر داد.

روح الهی افزود: افزون بر 170میلیارد ریال از این میزان را مربوط به جایگاه های شهرداری ها و حدود 16میلیارد ریال دیگر را مربوط به جایگاه های با مالکیت افراد خصوصی اعلام کرد.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: لیتر ، فراورده ، نفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.