شرایط فنی دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گزوه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 26 و 27 آذرماه برگزار می شود.
 
شرایط فنی این رقابت ها به شرح زیر است:
 
1- این مسابقات به صورت تیم به تیم طبق مقررات اتحادیه جهانی در مسابقات جام جهانی 2015 فرنگی و در وزن های زیر برگزار می شود:
59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم (2 کیلوگرم ارفاق وزن مورد قبول است).
2- در صورتی که تیم های شرکت کننده کمتر از 6 تیم باشند، مسابقات در یک گروه بین 6 تا 10 تیم، مسابقات در 2 گروه و بیش از 10 تیم در قابل 4 گروه برگزار می شود.
3- در صورتی که مسابقات در چهار گروه برگزار شود، تیم های اول هر گروه، به ترتیب گروه بندی (گروه های Aـ Bـ Cـ Dـ ) با یکدیگر رقابت مرحله نیمه نهایی را برگزار می نمایند. تیم های برنده رقابت فینال، همچنین تیم های بازنده رقابت های نیمه نهایی، مسابقات سوم و چهارمی را برگزار خواهند نمود. تیم های دوم هر گروه نیز به همین ترتیب برای تعیین رده بندی پنجم تا هتم و تیم های سوم هر گروه به همین ترتیب برای تعیین تیم های نهم و دهم مسابقات رقابت می کنند.
4- قرعه کشی تیم های ایرانی در شرایط تقسیم بندی تیم ها به چهار گروه، باید به گونه ای باشد که تیم های ایرانی صرفا در دو گروه قرار گیرند.
5- هر کشتی گیر باید یک ساعت قبل از وزن کشی تحت معاینات پزشکی قرار گیرد.
6- داوران درجه یک بین المللی می توانند در این رقابت ها قضاوت کنند.
7- هر تیم می تواند از 12 کشتی گیر، 3 مربی، یک سرپرست، یک پزشک و یک ماساژور استفاده نمایند. تیم های ایرانی صرفا می توانند از مربیانی استفاده نمایند که مطابق ضوابط اعلامی کمیته مربیان زیر 60 سال بوده و کلاس کنترل سال 93 را نیز گذرانده باشند.
8- کلیه تیم های شرکت کننده می بایست کپی پاسپورت کشتی گیران را به همراه 110 دلاری بابت لایسنس ورودیه اتحادیه جهانی کشتی، یک روز مانده به رقابت ها ارسال نمایند.
9- کلیه کشتی گیرانی که دارای رأی کمیته انضباطی بر مبنای تست سلامت انجام شده هستند، صرفا تا مرحله فینال و رده بندی می توانند در ارنج تیم ها جای داشته باشند.
10- هر تیم ایرانی حداکثر می تواند 2 کشتی گیر خارجی (ملیت متفاوت با تیم شرکت کننده) در ترکیب تیم خود داشته باشد. حضور نفرات خارجی در ترکیب تیم ها باید بر اساس مقررات ترانسفر اتحادیه جهانی کشتی باشد.
11- حداقل تعداد نفرات هر تیم برای شرکت در رقابت های لیگ جهانی، چهار کشتی گیر خواهد بود.
12- برنامه دقیق مسابقات پس از دریافت فرم ثبت نام اولیه ارسال خواهد شد.
13- هزینه اسکان، تغذیه و ترانسفر تیم های ایرانی بر عهده تیم های شرکت کننده می باشد.
14- سه تیم برتر شرکت کننده به شرح زیر جایزه دریافت می کنند.
تیم اول: 50000 دلار + مدال و دیپلم
تیم دوم: 30000 دلار + مدال و دیپلم
تیم سوم: 20000 دلار + مدال و دیپلم
15- شرایط ثبت نام:  
- تیم های برتر لیگ باشگاه های کشور می باید حداکثر تا تاریخ 22/9/1394 برای ثبت قرارداد رسمی در فدراسیون کشتی اقدام نمایند.
16-  سه تیم برتر رقابت های لیگ باشگاه های کشتی کشور در سال فنی 94-1393 می توانند در دومین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی شرکت نمایند.
 
22 آذرماه آخرین زمان ثبت قرارداد رسمی
 
22 آذرماه آخرین مهلت تیم های داخلی حاضر برای ثبت قرارداد، در جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان خواهد بود. تیم های داخلی حاضر در این رقابت ها حداکثر تا پایان وقت اداری روز 22 آذرماه زمان خواهند داشت تا نسبت به ثبت قرارداد رسمی با کشتی گیران اقدام نمایند 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار