رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال درخواست دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری خدمت ایشان ارائه شده که رهبر معظم انقلاب نیز با این درخواست موافقت کرده اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نصرالله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از از دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری همزمان با ۱۹ دی ماه خبر داد و گفت:  امسال درخواست دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری خدمت ایشان ارائه شده که رهبر معظم انقلاب نیز با این درخواست موافقت کرده اند.

وی افزود :در این خصوص هماهنگی ها انجام و کمیته های اعزام نیز مشخص شده و مردم می توانند برای ثبت نام به مراکز مربوطه و مساجد مراجعه کنند.

لطفی گفت : اشتیاق مردم قم برای این دیدار به قدری است که نمی توانیم آماری در خصوص این بازدید دهیم، اما به تعداد ظرفیت حسینیه امام خمینی از حضور مردم استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به در پیش بودن دهه بصیرت گفت:  9 تا 19 دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده که هر دو این روز برگرفته از بصیرت و هوشیاری مردم بود که توانستند از نظام اسلامی ایران دفاع کنند.

 

وی با بیان اینکه 9 دی یک روز مهم و حساس در نظام اسلامی است و مردم در این روز با اقتدار و صلابت از ارزش های اسلامی و رهبری دفاع کرده و اجازه تحرک به متجاوزان را ندادند ابراز کرد: این دهه به عنوان یک ایام مشخص و خاص به عنوان عبرتی برای استکبار به ثبت رسیده که باید نسل های آینده نیز این موضوع را بدانند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.