رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به همایش نکوداشت آیت الله حاج شیخ علی اصغر معصومی ايشان را مظهر وحدت حوزه و دانشگاه عنوان كرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در اين پيام كه توسط معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد آمده است: حوزه های علمیه در بستر تاریخ همچون کانون های نور، مشعل های فروزان بسیاری را فرا راه بشر نهاده و تربیت شدگان این حوزه های عظیم علمی با مجاهدت، تلاش و استقامت خویش همچون گوهرهای شب چراغ به هدایت امت و تبلیغ و تبیین معارف اسلامی پرداخته اند.

در ادامه اين پيام آمده است:اینان زندگی خویش را وقف خدمت به اسلام و مسلمین نموده و برای دفاع از کیان اسلام و تشیع سر از پا نشناخته و تا مرز شهادت رفته و عمامه آنان به خون سرشان خضاب گردیده است.

اين پيام مي افزايد: آیت الله شیخ علی اصغر معصومی نمونه ای از همین خیل تربیت شدگان حوزه های مقدس علمی است، ایشان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با معمار کبیر آن همراه و رنج تبعید از شهری به شهری را تحمل و همواره در کنار یاران امام در دوران مبارزه به روشنگری و افشای رژیم طاغوت پرداخت.

در ادامه پیام آمده است: وی پس از پیروزی انقلاب با حکم رهبر معظم انقلاب به امامت جمعه شهرستان تربت حیدریه منصوب و در آن شهر منشا خیرات و برکات گردیده و همراه با حضور خویش در کنار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس مشوق و هدایت گر آنان بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام افزود: آیت الله معصومی که از دوستان قدیمی و با صفای ما بوده و هستند در مجلس خبرگان رهبری در انتخاب رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش تاثیر گذار داشتند و همواره در تبعیت و حمایت از معظم له متعبد و متواضع و همراه بوده اند.

وی اظهار کرد: ایشان با تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه و یک دهه مدیریت موفق آن و انتصاب به سمت رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان، مظهر وحدت حوزه و دانشگاه شده و بر خدمات علمی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی ایشان افزوده و همچون پدری مشفق و مهربان، به ارشاد مسئولان، استادان و دانشجویان این دانشگاه بزرگ پرداخته اند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه پیام افزود: اینجانب تشکر و سپاس خویش را به پاس سال ها خدمات بی شائبه ایشان اعلام داشته، امیدوارم در کنار مضجع شریف عالم آل محمد (ص) حضرت امام رضا (ع) همچون گذشته، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.

در بخش پایانی پیام نيز آمده است: بر خود لازم می دانم از برگزار کنندگان و دست اندرکاران این نکوداشت، به ویژه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و بالاخص در دو واحد مشهد و تربت حیدریه تشکر و تقدیر نمایم.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.