با کمک 420 میلیون ریالی خیرین شهرستان زرند بخش دیالیز بیمارستان سینا زرند تجهیز شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان، مراسم تجلیل از خیرین شهرستان همزمان با بهره برداری از این تخت ها انجام شد.

علی صادق زاده معاون فرماندار زرند ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند خیرین افزود: نیکوکاران زرندی در بخش درمان خدمات درمانی مشارکت بسزایی داشته اند و باقیات الصالحات ارزشمندی را به یادگار گذاشته اند.

وی ادامه داد :امروز از خیرین منصور میرزایی، حسن اسلامی، رضا میرزایی، احسان محمودی، محمد رضا حاج رحمانی و احمد محمدی که 6 تخت دیالیز پیشرفته 3 موتوره خریداری و به بخش دیالیز این بیمارستان اهدا کردند تجلیل شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان زرند هم گفت: تخت های قبلی این بخش از نوع ساده با 17 سال کار فرسوده و مستهلک شده بودند که شماری از بیماران دیالیزی که مشکلات از قبیل شکستگی لگن و ... را داشته اند قادر به استفاده از این تخت ها نبودند و مجبور به اعزام به مرکز استان بودند که با اقدام خیرخواهانه این خیرین دیگر بیماران شهرستان های زرند و کوهبنان نیاز به حضور در مرکز استان را ندارند.

به گفته دکتر دهقان رییس شبکه بهداشت و درمان زرند ،در حال حاضر 24 بیمار دیالیزی از شهرستان های زرند و کوهبنان تحت پوشش خدمات مرکز دیالیز این بیمارستان قرار دارند .

بیمارستان سینا زرند تنها بیمارستان دولتی دانشگاهی است که با 8 بخش مختلف خدمات درمانی را ارائه می نماید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: تجهیز ، دیالیز ، زرند ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.