به دنبال انتشار خبر ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به بیماری آنفلوآنزا، لحظاتی پیش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: حال وی مساعد است و هم اکنون وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

حال رییس دانشگاه علوم کرمان مساعد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دکتر حمید رضا رشیدی، نژاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان چند ساعت پیش در گفتگو با خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان گفته بود که دکتر علی اکبر حق دوست، رییس این دانشگاه که در روزهای اخیر شبانه روز پیگیر امور مربوط به بیماران آنفلوآنزا در سطح استان بود و مکررا از بیمارستانهای درگیر این بیماری بازدید می کرد خود دچار این بیماری شده است و در منزل استراحت می کند.

اما لحظاتی پیش ثمری، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان این خبر را تکذیب کرد و ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد برخی رسانه ها، گفت: متاسفانه برخی رسانه ها بار انتشار اخبار غیرموثق،کار بی اخلاقی می کنند. وی افزود: در حال حاضر آقای دکتر حق دوست، وزیر بهداشت را همراهی می کنند، ضمن اینکه برای هر کسی ناخوش احوالی پیش می آید.

ثمری خاطرنشان کرد: دکتر حق دوست که تست H1n1 نداده اند تا مشخص شود آنفلوآنزای خوکی گرفته اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.