انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام رضا(ع) کتاب‌های برگزیده شامل کتاب‌های کودک و بزرگسال در خصوص سیره و سبک زندگی رضوی به علاقه مندان معرفی می‌کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، این انتشارات به تولید و انتشار کتاب‌هایی در زمینه‌های مختلف دینی و اعتقادی به ویژه در حوزه علوم رضوی اقدام کرده است.
 
جهت افزایش معرفت جامعه نسبت به شیوه رفتاری اهل بیت(ع)، کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» به چاپ رسیده که با استقبال گسترده مردم در سراسر کشور مواجه شده و با گذشت یک سال از چاپ اول این کتاب بیش از یک میلیون تیراژ در چهار دوره تجدید چاپ شده است.

همچنین کتاب‌های دیگر از نویسندگان در مجموعه‌های نظیر، احادیث ارزشمند امام رضا(ع) در ارتباط با سیره و سبک زندگی رضوی، کتاب هشت جلدی «زائر رضوی» در قالب یک مجموعه کامل از شروع زندگی امام هشتم تا حرم مطهر رضوی، کتاب «حکمت های رضوی» باموضوع «راه زندگی» با ترجمه و توضیح چهل حدیث از امام رضا(ع) در زمینه های مختلف اعتقادی، اخلاقی، تربیتی، فقهی، تفسیری و تاریخی و همین طور کتاب «بوی بهشت» به عنوان مجموعه داستان هایی از شفایافتگان حرم مطهر رضوی در انتشارات به نشر آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است.

این انتشارات کتاب های متعددی در ارتباط با سبک و سیره رضوی ویژه کودک و نوجوان به چاپ رسانده است که نظیر آن «ماه غریب من» به قلم مجید ملامحمدی، «نشانه ها» به قلم ابراهیم حسن بیگی، «برای ضامن آهو» نوشته حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری و همچنین کتاب شعر «مهمان خراسان»  سعید بیابانکی است.

گفتنی است: علاقه مندان برای تهیه این مجموعه کتابها و دیگر محصولات انتشارات آستان قدس می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کتاب ، انتشارات ، قدس ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.