مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی از تمهیدات کامل این نهاد در شروع فصل سرما خبر داد.

آمادگی کامل هلال احمر خراسان جنوبی در فصل سرمابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان شمالی ؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در بازدید از پایگاههای امداد جاده ای بین شهری سیساب و امام سجاد ( ع ) شیروان و امام رضا ( ع ) فاروج گفت : با عنایت به شروع فصل سرما و پیش بینی زمستان سخت و مسئولیت جمعیت هلال احمر در کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی ، آمادگی لازم برای ارائه خدمات امداد و نجات ایجاد گردیده است . 

شکوری نسب با اشاره به بازآموزی بیش از 300 نفر از نجاتگران و آمادگی برای حضور در پایگاههای امدادی در طرح زمستانه گفت : علاوه بر تعداد 12 پایگاه ثابت هلال احمر استان در فصل زمستان تعداد 6 پایگاه موقت فصلی برای ارائه سریعتر خدمات به هم وطنان اضافه گردیده و مجموعا 18 پایگاه در سطح استان آمادگی پشتیبانی از حوادث و سوانح احتمالی را دارند . 

وی تصریح کرد : جمعیت هلال احمر آمادگی های لازم را در حوزه عملیات ، لجستیک و نیروی انسانی و تجهیزات انفرادی نجاتگران همچنین تجهیز پایگاهها به سوخت جایگزین ایجاد نموده است . به گفته شکوری نسب تعداد 20 دستگاه آمبولانس و 8 دستگاه خودروی ست نجات ،طرح زمستانه را در استان پوشش خواهد داد .

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.