رئیس انجمن دراگون بوت گفت: جدایی انجمن دراگون بوت از فدراسیون قایقرانی باعث صرفه جویی در هزینه های دولتی شد.

محمد کتی در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فواید مالی جدایی انجمن دراگون بوت از فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: از زمانی که انجمن دراگون بوت از فدراسیون قایقرانی جدا شده است و به صورت مستقل زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی کار می کند علاوه بر امتیازاتی که برای این رشته به همراه داشت، در صرفه جویی‌هایی دولتی نیز آثار مثبتی داشته است.
 
وی افزود: در این دوره چهار ساله انجمن دراگون بوت توانست با جذب حامیان مالی به سمت خصوصی سازی پیش برود و بدون هزینه های دولتی در مسابقات بین‌المللی شرکت کند.
 
وی در ادامه افزود: آخرین مسابقه ای که در تیم دراگون بوت با هزینه‌های دولتی به مسابقات برون مرزی رفت، رقابت های آسیایی گوانگژو چین سال 2011 بود، برای اعزام یک تیم 70 نفره به مسابقات بالغ بر 700 میلیون هزینه می شود که اکنون انجمن با در آمدزایی‌هایی خودش این هزینه ها را تامین می کند.
  
کتی گفت: تیم های شهرستانی با جذب اسپانسر در مسابقات خارجی شرکت می کنند و شرایط  حضور در رقابت‌های بین‌المللی برایشان بیشتر فراهم می‌شود.
 
رئیس انجمن دراگون بوت گفت: از زمانی که انجمن به صورت مستقل اداره می شود حدود 4 میلیارد صرفه جویی در هزینه های دولتی شده است که این درآمد بیش از هر چیزی علاوه بر کمک به نهادهای ورزشی کشور به صرفه‌ جویی در هزینه های دولتی کمک بسیاری کرد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار