باند سرقت خودرو در جويبار متلاشی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از دستگيري دو سارق خودرو و کشف 5 خودروي سرقتي با اسنادي ساختگي در اين شهرستان خبر داد .

سرهنگ رضازاده گفت:در پي نيابتي قضائي از دادگستري تهران بزرگ مبني بر فعاليت يک باند سرقت خودرو در شهرستان جويبار موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .

وی افزود:پس از ماه ها کار اطلاعاتي و شبانه روزي کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان موفق شدند سارقان که با استفاده از اسناد خودروهاي فرسوده و مزايده اي خودروهاي سرقت شده را به فروش می رساندند،شناسائي کنند .

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار تصريح کرد:در اقدامي عملياتي ماموران پليس آگاهي شهرستان جويبار با همکاري ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ موفق شدند متهمان به نام های ايرج و محسن – آ را در عملياتي ضربتي دستگير کنند .

سرهنگ رضا زاده گفت:اين افراد پس از سرقت خودرو از شهرستان هاي مجاور،خودروهاي فرسوده ومزايده اي با همان مدل و يا شبيه به آن را از طريق مزايده يا فرسوده خريدار کرده و با دستکاري در اسناد ومدارک و نصب آن به خودروهاي سرقتي آن را به فروش مي رساندند .

رضا زاده افزود:در بازديد از منزل مسکوني اين افراد 7 دستگاه خودروي سرقتي با پلاک و اسناد مجعول کشف شد .

ویسرهنگ رضازاده با توصيه به شهروندان مبني بر اطمينان از صحت عمل فروشندگان خودروها و مدارک آن از طريق عوامل اجرائي گفت:متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است .


انتهای پیام/ی

برچسب ها: باند ، سرقت ، جویبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.