دبیر کمیته انضباطی باشگاه نفت درباره اعتراض روز گذشته علی رضا منصوریان نسبت به مشکلات مالی واکنش نشان داد.

منصوریان احساساتی شده است/سرمربی باید در حدود اختیارات خود صحبت کندحسین آل اسحاق در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد واکنش باشگاه نفت به اعتراض علی رضا منصوریان نسبت به مسائل مالی بیان کرد: منصوریان انتقادات تندی را نسبت به باشگاه نفت در مورد مسائل مالی مطرح کرده است که باید پس از بازی با فولاد با حضور در باشگاه، در این خصوص پاسخگو باشد.
 
وی ادامه داد: انتظار باشگاه از سرمربی نفت تمرکز روی مسائل فنی تیم و بهبود عملکرد بازیکنان است، متاسفانه در پایان هفته سیزدهم لیگ تیم ما وضعیت خوبی در جدول لیگ ندارد و توقع بیشتری از منصوریان داشتیم، امکانات و بازیکنان خوبی در اختیار وی قرار گرفته و منصوریان باید به جای حواشی روی مسائل تاکتیکی متمرکز شود.
 
آل اسحاق افزود: وظایف و مسئولیت‌ها در باشگاه نفت تعریف شده است و هر فردی باید براساس جایگاه خود فعالیت کند، صحبت کردن سرمربی، بازیکنان و کادر پزشکی درباره مسائل مالی باشگاه همان قدری نامطلوب است که من به عنوان مسئول کمیته انضباطی بخواهم درباره تاکتیک و تکنیک حرف بزنم.
 
این موضوع را در هنگام بستن قراردادها شرط کرده بودیم و کمیته انضباطی در صورت تخلف برخورد خواهد کرد.
 
دبیر کمیته انضباطی باشگاه نفت در مورد انتقاداتش نسبت به بازی نکردن بازیکنان گران قیمت اظهار داشت: این سوالات متداول باشگاه از کادر فنی است، همان گونه که ما درباره مصدومیت‌های متوالی بازیکنان هم بحث داریم، آیا با رسیدن به نیم فصل رقابت‌ها هنوز بازیکنان نفت به آمادگی لازم دست پیدا نکرده‌اند که با کوچکترین برخوردی دچار آسیب دیدگی طولانی مدت می شوند؟
 
کادر فنی و پزشکی باید در مورد آسیب دیدگی  بازیکنان گران قیمت شفاف سازی کنند، این مسئله می تواند دلایلی چون نحوه تمرینات، رسیدگی به بازیکن، فشار مسابقات و همچنین تمرکز نداشتن بازیکنان داشته باشد.
 
آل اسحاق در مورد این که تا چه اندازه می تواند به تفاهم باشگاه نفت و منصوریان برای ادامه همکاری در پایان این جلسه امیدوار بود، گفت: ما بحثی برای ادامه همکاری نداریم، بحث ما روی حدود مسئولیت‌ها و اختیارات افراد است، منصوریان به دلیل نتیجه نگرفتن تیم احساساتی شده و به طور حتم برای اظهارات خود دلایل قانع کننده‌ای دارد، در این جلسه طرفین با حفظ احترام حدود مسئولیت‌ها را مشخص می‌کنند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار