سرانجام و پس از کش و قوس فراوان میزبانی خرمشهر برای دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان قطعی شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در نهایت پس از توافق نهایی مسئولان فدراسیون کشتی و منطقه آزاد اروند؛خرمشهر به عنوان میزبان دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان انتخاب شد.
 بر اساس این گزارش طی چند هفته گذشته اخبار بسیاری مبنی بر این که فدراسیون کشتی قصد دارد به دلیل عدم اجرای تعهدات مسئولین منطقه آزاد اروند میزبانی لیگ جهانی کشتی فرنگی را از خرمشهر بگیرد منتشر شد اما سرانجام و پس از فرصت دو روزه رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به خوزستانی ها صبح امروز طی جلسه ای توافقات نهایی انجام شد و بدین ترتیب طی روزهای 26 و 27 آذرماه دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه جهان در خرمشهر برگزار خواهد شد.

بر هیمن اساس حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: علیرغم تمامی ناملایمات صورت گرفته از سوی برخی مسئولان امر، در راه برگزاری رقابت های جام باشگاه های جهان، پس از جلسات ديروز و امروز با مسئولان منطقه آزاد اروند، مسوولان استانداري  خوزستان، و مديران ورزش استان، میزبانی "خرمشهر" پس از توافقات انجام شده نهایی شد.
 
وی ادامه داد: پس از چند روز کار شبانه روزی و سنگين ، سالن مسابقات  آماده برگزاری مسابقات است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
بنی تمیم خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی علیرغم اینکه میزبانی مسابقات در تهران بالطبع با 40 درصد هزینه کمتر نسبت به سایر نقاط کشور برگزار می شود، اما برمبناي جايگاه كشتي خورستان در كشتي فرنگي كشور، ودر جهت اهداف فرهنگی و اجتماعی ورزش ملي كشور،  و نيز توسعه کشتی در سراسر استانها،  و از همه مهم تر، احترام به مردم عزیز شهر خون و حماسه "خرمشهر " ، این شهر را بعنوان میزبان این رقابت ها انتخاب کرد و ستاد اجرايي خود را از فردا در اين شهر مستقر مينمايد. 
 
ليگ جهاني كشتي فرنگي در اولين دوره برگزاري خود، سال گذشته نيز با استقبال پر شور مردم  خونگرم آبادان، خاطره اي بياد ماندني براي علاقمندان به كشتي در ايران و جهان بهمراه داشته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار