معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح سه مرکز رشد دیگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی از حضور دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه پژوهش و فناوری خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه پژوهش و فناوری غرفه‌ای را جهت معرفی و ارائه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و توانمندی‌های سامانه ساها آماده کرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مراسم افتتاحیه نمایشگاه پژوهش و فناوری، روز دوشنبه، 23 آذرماه 9 صبح با حضور جمعی از مسؤولان برگزار می‌شود.

واشقانی فراهانی همچنین در خصوص برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پژوهش و فناوری گفت: همچنین مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر واحدهای استان تهران نیز بعدازظهر روز دوشنبه در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور در جشنواره جوان خوارزمی و مراسم تقدیر از پژوهشگران کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 24 و25 آذرماه از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پژوهش و فناوری است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری گردهمایی معاونان پژوهشی کشور خبر داد و افزود: عصر روز چهارشنبه، 25 آذر ماه مراسم گردهمایی معاونان پژوهشی کشور در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود که دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم به معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود خواهد پرداخت.

واشقانی با بیان اینکه تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پژوهش و فناوری برنامه ویژه‌ای خواهند داشت، گفت: پنج شنبه، 26 آذرماه مراسم بزرگداشت پژوهشگران برتر واحد بوئین زهرا و زنجان برگزار می‌شود، همچنین افتتاح مراکز رشد واحدهای زاهدان، ایرانشهر و تاکستان از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری است.

وی همچنین از معرفی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به کمیته ارزیابی جایزه محمد مصطفی (ص) خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مراسم افرادی از جهان اسلام که دارای اثربخشی در پیشرفت علم و تولیدات علمی هستند حضور دارند، به عبارتی دیگر می‌توان گفت این جایزه، جایزه نوبل جهان اسلام است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار