معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال بارندگی در سطح استان از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت برای امداد رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ داریوش کریمی از احتمال بارش برف بویژه در مناطق غرب و شمال غرب استان خبر داد و افزود: تمام شعب و پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر استان در آماده باش کامل به سر می برند.

و 22 پایگاه از پایگاه های هلال احمر استان قابلیت پذیرش و اسکان مسافران و در راه مانده ها را دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه گفت:این جمعیت برای مسافران در راه مانده در برف و کولاک، اقدام به تهیه بسته های ویژه تغذیه اضطراری شامل بیسکویت، خرما، کشمش، تافی و شکلات کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها نیاز غذایی افراد در مواقع اضطراری پیش بینی شده و در ضمن داخل این بسته ها توصیه های امدادی و پیام های آموزشی برای راهنمایی افراد گرفتار در برف و سرما نیز گنجانده شده است

وی به مردم توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت نیاز، قبل از سفر از وضعیت فنی خودرو و زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند و لباس گرم و تغذیه همراه داشته باشند و در صورت مواجهه با حوادث با تلفن امدادی 112 تماس بگیرند.

نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان مستقر در 43 پایگاه امداد و نجات بین شهری با همکاری سایر دستگاه های خدماتی آماده خدمات رسانی به مسافران در سطح جاده های استان هستند

انتهای پیام/ش
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.