افزایش حملات سایبری و ناآگاهی مدیران شرکت‌های انگلیس، بزرگ‌ترین تهدید مشاغل این کشور در سال‌های آینده است.

افزایش حملات؛ بزرگ‌ترین تهدید مشاغل انگلیسبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس گزارش‌ها، افزایش حملات سایبری، بزرگ‌ترین تهدید مشاغل انگلیس در سال‌های آینده هستند.

شرکت مشاوره‌ای انگلیسی کنترل ریسکس (Control Risks)، اعلام کرد: ترسی موجود این است که مدیران مشاغل، آماده‌ی مقابله با این تهدیدات نباشند.

این شرکت خاطرنشان ساخت، تلاش‌هایی برای آموزش مدیران جهت آمادگی در برابر حملات سایبری، صورت می‌گیرد و متخصصان جوان‌تر، باید متصدی امور شرکت‌ها شوند تا بتوانند با خطرهای سایبری دست‌وپنجه نرم کنند.

شرکت یادشده افزود: حملات سایبری مجرمانه طی 12 ماه گذشته، دو برابر شده‌اند. نکته‌ی مهم دیگری که در گزارش این شرکت آمده این است که خطرناک‌ترین حمله در سال 2016، علیه سخت‌افزارها خواهد بود که سامانه‌های فیزیکی را تخریب خواهد کرد. حملات پیشرفته‌ی پایدار (APT)، استفاده از «باج افزارها» و نیز «نشت اطلاعات»، از جمله تهدیدات سال آینده هستند.

البته گزارش یادشده اشاره کرد: برای هکرها بسیار دشوار است که بتوانند تمام شبکه‌ی بانکی یا سامانه‌های زیرساخت‌های حیاتی را از کار بیندازند. البته این نکته بسیار قابل‌تأمل است.

به‌علاوه این گزارش بیان می‌کند: حملات سایبری به سمت سمتی پیش می‌روند که یک نقطه‌ی خاص را در نظر می‌گیرند و فقط تخریب همان نقطه مدنظر است؛ به‌عنوان‌مثال بخش کوچکی از یک شبکه در معرض حمله قرار می‌گیرد ولی پیامدهای بسیار وخیمی را به دنبال دارد.

این شرکت برای رفع مشکل افزایش حملات سایبری، تصویب قوانینی بین‌المللی را پیشنهاد داد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع :سایبربان


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.