رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی منطقه آزاد اروند در شهر خرمشهر برگزار می شود و «سامان عزیزی» کشتی‌گیر کردستانی در این مسابقات حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی منطقه آزاد اروند، طی روزهای 26 و 27 آذرماه در شهر خرمشهر با حضور تیم‌های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

سامان عزیزی، کشتی‌گیر عنوان دار سنندجی در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور که در اواخر مهرماه امسال برگزار شد در قالب تیم سینا صنعت ایذه به میدان رفت و توانست با شکست تمامی مدعیان وزن 85 کیلوگرم، نشان طلا را کسب کند.

سه تیم اول رقابت‌های لیگ برتر سال جاری به همراه یک تیم کاملا بومی از استان میزبان می‌توانند در دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شرکت کنند.

در مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور، تیم بیمه رازی، سینا صنعت ایذه و پدیده دوکوهه اندیمشک به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و جواز حضور در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان را کسب کردند.

برگزاری مسابقات باشگاه‌های جهان به پیشنهاد ایران و از سال گذشته آغاز شده است و امسال دومین دوره آن به میزبانی ایران در خرمشهر برگزار می شود؛ در این رقابت‌ها تیم‌های برتر لیگ کشتی ایران و باشگاه‌هایی از کشورهای مطرح جهان به صورت تیم به تیم به مصاف هم می روند و در پایان به تیم‌های برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.