رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا ، NBA، با پیروزی تیم های فینیکس، میامی، تورنتو و اکلاهما سیتی ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا بامداد امروز نیز ادامه یافت که طی آن تیم های فینیکس، میامی، تورنتو و اکلاهما سیتی که همگی میزبان بودند در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
در یکی از مسابقات فینیکس سانز میزبان مینه سوتا تیمبرولوز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۱ حریف خود را از پیش رو بردارد. اریک بلدسو با ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن فینیکس سانز بود. در آن سوی میدان هم زاک لاوین با 28 امتیاز ،2 ریباند و 2 پاس منجر به گل بهترین بازیکن مینسوتا بود.
میامی هیت نیز در خانه با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۷ ممفیس گریزلیز تیم سابق حامد حدادی را مغلوب کرد. کریس باش از میامی در این بازی با ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر بهترین بازیکن تیمش بود. مت بارنز هم برای ممفیس 13 امتیاز 13 ریباند و 4 پاس منجر به گل به دست آورد.
تورنتو رپتورز هم که میزبان فیلادلفیا سونی سیکسرز بود این تیم را با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۷۶ شکست داد.. دمار دی روزان از تورنتو در این بازی ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل داشت.در فیلادلفیا نیز جلیل اوکافور ۲۳ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل به ثبت رساند. 
اوکلاهما سیتی تاندر نیز میزبان یوتا جاز بود که در وقت اضافه با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۸ حریف خود را شکست داد. کوین دورانت در این بازی با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، بهترین عملکرد را داشت. راسل وستبروک نیز ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، به دست آورد. برای یوتا نیز راندی هود 23 امتیاز 3 ریباند و یک پاس منجر به گل کسب کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار