عضو جبهه یکتا گفت: این جبهه در انتخابات با اصولگرایان تعامل خواهد داشت.

جبهه یکتا در امر انتخابات با اصولگرایان تعامل خواهد داشتلطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ورود جدی جبهه تازه تاسیس یکتا به امر انتخابات اظهار داشت: براساس تصمیم شورای مرکزی جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی(یکتا) در انتخابات فعال خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه جبهه یکتا بسترهای قانونی را برای ورود به عرصه انتخابات فراهم کرده است، تاکید کرد: مجلس آینده باید کارآمد و تحول‌خواه باشد و همچنین چهرهایی که ولایتمدار و در عین حال برای کشور برنامه دارند، در مجلس آتی حضور داشته باشند.

فروزنده با بیان اینکه ما در امر انتخابات با اصولگرایان تعامل خواهیم داشت، ادامه داد: جبهه یکتا از وحدت اصولگرایی استقبال کرده و ما در عین حال نظرات و دیدگاه‌های خودمان را نیز ارائه خواهیم داد البته دستیابی و یا عدم دستیابی به جمع بندی با اصولگرایان در ارائه لیست مشترک را در آینده اعلام خواهیم کرد.

عضو جبهه یکتا با اشاره به اینکه این جبهه چهره هایی که از توانایی لازم برخوردار بوده و از ظرفیت‌های مردمی برخوردار باشند معرفی خواهد کرد، گفت: ما  به جریان اصولگرایی کمک خواهیم کرد و با کلیت اصولگرایان همسویی خواهیم داشت.


انتهای پیام/

                برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.