مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: فضاهای ورزشی در اطراف امامزادگان و بقاع متبرکه در استان اردبیل ایجاد می شود تا فضاهای مناسب ورزشی برای جوانان و نوجوانان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام اکبر قیامی در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: توسعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اردبیل حمایت می‌شود تا از این طریق بتوانیم مردم و به ویژه جوانان را هر چه بیشتر به این مراکز فرهنگی و مذهبی جذب کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: فضاهای موجود در جنب امامزادگان و بقاع متبرکه در استان را در اختیار اداره ورزش قرار خواهیم داد تا با ایجاد فضاهای مناسب ورزشی برای جوانان و نوجوانان و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی شاهد رشد و تعالی این نسل آینده‌ساز هم در بعد فرهنگی و هم در بعد ورزشی باشیم.

وی تبدیل امامزادگان به قطب‌های مهم فرهنگی در کشور را از خواسته‌ها مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: در این راستا با برگزاری هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی مذهبی در این مراکز دینی تلاش می‌کنیم تا این امر محقق شده و امامزادگان و بقاع متبرکه استان را به قطب‌های فرهنگیی مهم تبدیل کنیم.

قیامی با بیان اینکه اغلب موقوفات استان به نیت عزاداری برای امام حسین(ع) و حوزه‌های فرهنگی وقف شده است، گفت:‌ با فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی باید تلاش کنیم تا وقف در حوزه ورزش و سایر نیازهای استان نیز توسعه و گسترش یابد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.