فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينكه هدف طرح زمستانی پليس آسايش و آرامش مردم است، گفت: بيش از دو هزار نفر در طرح زمستانه به مسافران در جاده ها خدمات رسانی می كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار "علیرضا صالحی" در آغاز مراسم طرح زمستانی، گفت: همه ساله در قالب طرح زمستانی شاهد تعامل و همكاری نزدیك و خوب یگان های امدادی برای خدمات رسانی به مردم در سطح جاده های استان هستیم.

وی با تاكید بر اینكه یگان های امدادی و مشاركت كنندگان در طرح زمستانی پلیس راه از تعامل و همكاری خوبی برخوردارند، اظهار داشت: این یگان ها از شاخصه های مهم همدلی و همزبانی، انگیزه الهی، از خود گذشتگی و خدمت بی منت به مردم برخوردارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را لذت بخش، انرژی زا و ماندگار بیان و خاطر نشان كرد: تبلور خدمات رسانی به مردم را در زیارت اربعین حسینی مشاهده كردیم.

وی هدف از اجرای طرح زمستانی را حذف موانع و مشكلات مردم در جاده ها، امداد رسانی و كمك رسانی به مردم و در راه ماندگان بیان كرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به مشاركت دستگاه های امدادی از قبیل شهرداری، هلال احمر، راهداری، دانشگاه علوم پزشكی، اورژانس، آتش نشانی و... از همكاری این دستگاه ها با پلیس و پلیس راه تقدیر و تشكر كرد.

صالحی با بیان اینكه در طرح زمستانی صدها تیم در جاده ها مستقر می شوند، گفت: بیش از دو هزار نفر نیز به صورت مستقیم به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی موفقیت در این طرح را نتیجه همدلی، هم پوشانی و همكاری مردم با پلیس و یگان های امدادی بیان و خاطر نشان كرد: هدف از این طرح آسایش و آرامش مردم است.

این مقام ارشد انتظامی به رانندگان توصیه كرد: به هشدارهای پلیس راه و یگان های امدادی توجه كرده و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، پوشاك گرم، آماده به كار بودن سیستم گرمایی خودرو و ... را نیز مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: طرح ، زمستانه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.