مسافران “هاینان ایرلاین”-چین- در مسیر پروازی “ژنگژو” به “هاینان” شاهد رفتار یک مهماندار در طول این پرواز بودند که اشک یک مسافر را در آورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ”نیو” مسافر ۷۱ ساله این پرواز بود که به دلیل سکته، دچار معلولیت شده و در انجام بسیاری از کارهایش ناتوان است.

"فن زسونگ” مهماندار پرواز هنگامی که متوجه شد مسافر ۷۱ ساله قادر به خوردن غذا نیست و نمی تواند حتی قاشقش را برای غذا خوردن در دست بگیرد، با مهربانی تمامی روی دو زانو نشسته و به او غذا داد.

مهربانی این مهماندار باعث شد تا نیو-استاد بازنشسته دانشکده پزشکی- احساساتی شده و اشک هایش سرازیر شود اما زسونگ صبورانه او را آرام کرده و به کارش ادامه داد.

این مهماندار جوان از سال ۲۰۰۴ کارش را آغاز کرد و به خاطر رفتارهای خوبش بارها مورد تقدیر قرار گرفت.

او نشان داد که کارش تنها مجموعه ای از آموزش ها و تمرینات ثابت نیست و شرط اصلی این کار (و یا حتی هر کاری) داشتن قلبی رئوف است.

تصاویری را مشاهده می کنید که توسط دیگر مسافران این پرواز به ثبت رسیده است.



عکس/ مهمانداری که اشک مسافر را درآورد

عکس/ مهمانداری که اشک مسافر را درآورد


منبع: توریسم آنلاین
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
با سلام امید وارم این عمل خانم الگوی برای بقیه بشه .البته ما ایرانیان تو این زمینهها زبانزد خاص و عامیم.با تشکر از سایت شما