شرکت پالایش نفت بندرعباس در تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر در جو و خلاء و گاز مایع بیش از ۳۸ هزار نفر- ساعت آموزش ایمنی در کار در پالایشگاه بندرعباس ارائه کرد.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با توجه به اهمیت آموزش و باز آموزی دوره های HSE برای کارکنان شاغل در تعمیرات اساسی واحدهای عملیاتی پالایشگاه،  آموزشهای لازم ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای کارکنان شاغل در تعمیرات اساسی برگزار شد.

نامور افزود: جلسه آموزش و بیان نکات ایمنی ( MEETING HSE  )در اول هر شیفت کاری تعمیرات اساسی از سوی روسا و کارشناسان اداره HSE و روسای واحدهای تخصصی پالایشگاه برای نیروهای شاغل در تعمیرات اساسی، ارائه شد که تا پایان تعمیرات اساسی ۳۵ هزار و ۷۰۰ نفر- ساعت آموزش ارائه شد.

وی گفت: در این تعمیرات ۸۰۰ نفر از نیروهای داخلی پالایشگاه حضور داشتند و هزار و ۲۵۰ نفر نیز از خارج از پالایشگاه برای انجام تعمیرات جذب شدند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس حفظ و ارتقاء سطح سلامت و ایمنی کارکنان و مدیریت صحیح و بهینه در حوزه حفاظت از محیط زیست و صیانت از منابع سازمانی از اولویت های برتر در شرکت پالایش نفت بندرعباس عنوان کرد.

تعمیرات اساسی واحد های تقطیر در جو و خلاء شماره ۲ و گاز مایع شرکت پالایش نفت بندرعباس با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده ، پس از ۴ سال کارکرد مداوم از ۱۵ آبان امسال آغاز و در مدت ۲۶ روز به پایان رسید.

 انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.