فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: با تلاش گسترده پليس يك دستگاه خودرو مسروقه در كمتر از 20 دقيقه كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ ايرج خاني پور گفت:پليس در زنجان سه اصل سرعت ، دقت ، صحت را در اجراي ماموريت هاي خود مد نظر قرار داده و تلاش مي كند تا با مشاركت اقشار مختلف مردمي امنيت مطلوبي را در جامعه ايجاد كند.

وي بزرگترين سرمايه پليس در جامعه را کسب اعتماد و مشارکت مردم عنوان و تصريح كرد:همه برنامه ريزي هاي پليس براي اجراي بهينه ماموريت ها در راستاي جلب اعتماد مردمي است .

فرمانده شهرستان زنجان تاكيد كرد:يكي از برنامه هاي مهم پليس شهرستان استفاده بيش از پيش از ظرفيت هاي ساير سازمان ها و مردم براي پيشگيري از وقوع جرايم و نهادينه شدن خود كنترلي در جامعه است.

اين مقام مسئول گفت:پليس به تنهايي قادر به تامين امنيت پايدار در جامعه نيست و نيازمند مشاركت و همكاري گسترده اقشار مختلف مردمي است .

خاني پور ادامه داد: در پي سرقت يك دستگاه خودرو پيكان در نيمه شب گذشته ، تلاش براي كشف خودرو در دستور كار پليس قرار گرفت كه با كار اطلاعاتي و سرعت عمل ماموران ، خودرو در كمتر از 20 دقيقه كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان در خاتمه از كشف يك دستگاه خودرو مسروقه ديگر و 184 ثوب البسه و ده هزار و 512 عدد شكلات قاچاق خبر داد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کشف ، خودرو ، مسوقه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.