حضور کم تماشاگران در بازی های تراکتور نمی تواند اتفاق خوشایندی برای فوتبال کشورمان باشد.

 به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، با شنیدن نام تراکتور هر فوتبالدوستی به یاد تبریز و مردم پرشور آن می افتد، مردمی که در هر شرایط جوی چه سرما و چه گرما تیمشان را رها نکرده و همیشه پای ثابت استادیوم ها بوده اند . مردمی که با حضورشان تراکتور را رو به جلو هدایت می کنند .

مردمی که عاشقانه در لیگ چهاردهم تیمشان را تا آستانه تصاحب کاپ قهرمانی پیش بردند و دلسوختگانی که تیمشان را در بازی های لیگ قهرمانان آسیا تنها نگذاشتند . 

اما لیگ پانزدهم چرا به این شکل شد و چرا هواداران نسبت به این تیم بی مهر شدند، تیمی که در بازی های معمولی هم می توان نصف ورزشگاه را پر دید اما در بازی های مهم تعداد شان بسیار کم است .

دلایل عمده خالی بودن سکوها:

سرما 
شاید برودت هوای این روزهای تبریز مردم را خانه نشین کرده است، اما نمی توان این دلیل را اصلی ترین دلیل برشمرد زیرا که مردم تبریز در سرما و گرما ی بسیار سردتر از روزگذشته در استادیوم حضور داشته اند.

دلخوری از اتفاقات لیگ چهاردهم 

یکی دیگر از علل نبود یار دوازدهم دلخوری بوده که مردم تبریز از حوادث سال گذشته بوده که می توند دلیل  قابل قبولی باشد، هنوز هم مردم تبریز از اتفاقات سال گذشته دل خوشی ندارند.
  
نتایج بازی های اخیر تراکتور 

تراکتور در لیگ پانزدهم همواره نوساناتی داشته است و گاهی اوقات در مسیر باخت قرار گرفته؛ طوری که باعث بوجودآمدن حواشی شده است که شاید یکی از دلایل این مهم باشد.
 
تصمیمات مسئولان سرخ 

هواداران از مسئولان تراکتور خصوصا عباسی دل خوشی ندارند و تصمیمات وی را قبول نمی کنند . اختلاف وی با مدیران سابق و بومی نبودن و بسیاری از مسایل را  دلیل عمده ناخشنودی مردم از مدیر عامل بر می شمرند.

حضور امیر ، نبود تونی 

شاید حضور تونی تنها دلخوشی مردم از آمدن به استادیوم بود، اکنون با رفتن وی همه به شکلی دلسرد شده اند مردم دوست داشتند عباسی گزینه بومی را برگزیند و منتظر ورود رسول خطیبی بودند اما به یکباره آنچه دوست نداشتند اتفاق افتاد مردم ژنرال را در تبریز دیدند و همه معترض بودند و زمانی راه به حایی نبردند دیگر تراکتور را  دربازی باآبی پوشان یاری نکردند.
 
اما این اتفاق به هیچ وجه نمی تواند خوشایند باشد زیرا تیم با حضور هوادار است که شناخته می شود .

محمودی : بی اعتنایی به خواسته های مردم تبریز علل کاهش هوادار شده است
 
کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص علل کاهش هواداران گفت: من فکر می کنم دلیل این امر اجابت نکردن خواسته های مردم بوده است، رفت وآمد به ورزشگاه سخت است و وسیله چندانی برای انتقال هوادران وجود ندارد.
 
وی درادامه افزود : وقتی خواسته های مردم نادیده گرفته می شود باید انتظار چنین رفتاری را داشت .

محمودی ادامه داد: دلیل دیگر بی توجهی به خواسته های مردم در امر تغییر سرمربی بوده که به نظر هواداران احترام گذاشته نشده است .

مربی سابق تراکتورسازی افزود: به نظر من باشگاه برای حفظ تونی تلاشی نکرد و زمانی که وی رفت همه منتظر حضور رسول خطیبی بودند زیرا جو را تغییر می داد و تماشاگران را برمی گرداند و با آمدن قلعه نویی وضع بدتر شد و مردم دانستند به حرفشان بها داده نمی شود تیم را با قلعه نویی تنها گذاشتند .

وی در پایان یاد آور شد : در واقع این حرکت مردم نوعی اعتراض به تصمیمات مسولان بوده است .

باید دید آیا مردم با تراکتور آشتی می کنند ؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
امیر نباید به تبریز می آمد وسپربلای عباسی می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
خب ببین رسول اون فصل چه کرد که در بازی سپاهان 90% ورزشگاه پر شد...
آخرین اخبار