سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خوشحالم که برخلاف انتقاد برخی کارشناسان تلفیق جوانی و تجربه در سایپا به ثمر نشسته است و نتایج ما گویای این مدعا است.

جلالی: تلفیق جوانی و تجربه در سایپا به نتیجه رسیده است
مجید جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی پرگل سایپا مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: این بازی 2 نیمه متفاوت داشت.

دلیل عمده این تفاوت خراب‌شدن موقعیت‌های گل سایپا در ابتدای نیمه دوم و 10 نفره شدن تیم ما بود. البته در مورد اخراج سجاد مشکل‌پور اعتقاد دارم ان حرکت کارت قرمز مستقیم نداشت و داور می‌توانست در نهایت با یک کارت زرد بازیکن سایپا را اخراج کند.

 وی افزود: در کل از نمایش بازیکنانم مقابل حریف اهوازی رضایت دارم هر چند معتقدم توانایی زدن گل‌های بیشتر را داشتیم.

وی ادامه داد: سایپا در هفته‌های اخیر به روند خوبی در ارائه کار تیمی و استفاده از موقعیت‌های دست یافته و در تلاش هستیم این روند را به تکامل برسانیم.

جلالی درباره ارائه لیست بازیکنان مد نظر خود به باشگاه سایپا بیان کرد: لیست خود را برای رسیدن به  همان تکامل و هدف سایپا که رسیدن به سهمیه آسیا و در صورت امکان قهرمانی است به باشگاه ارائه کردم و حتم دارم با جذب نفرات مد نظر در نیم فصل دوم لیگ تقویت می‌شویم.

 سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد تایید جواد نکونام و ابراهیم صادقی 2 هافبک با تجربه سایپا در نتیجه خوب هفته‌های اخیر اظهار داشت: به هر حال این دو بازیکن و سایر نفرات با تجربه سایپا نقش انکارپذیری در کسب نتایج خوب دارند و بازیکنان جوان با اعتماد به تجربه نکونام و صادقی از  انگیزه بالایی برای درخشش در ترکیب سایپا برخوردار هستند.

وی افزود: در ابتدای فصل استفاده از نفرات با تجربه در کنار جوانان انتقادات برخی از کارشناسان را نسبت به من به دنبال داشت اما گذشت زمان نشان داد که این تصمیم اشتباه نبوده و اگر تیمی قصد نزدیکی سبک بازی خود را به حد ایده‌آل را دارد، در کنار جوان‌گرایی باید از حضور بازیکنان با تجربه بهره ببرد.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی صرف قواعد خاص خود را دارد. اگر تیم‌ها به دنبال نتیجه‌گیری باشند باید در کنار جوان‌گرایی، از تجربیات بازیکنان با سابقه نیز استفاده کرده  و این فرمول را به نحو مناسبی پیاده کنند به  نظر من سایپا فرمول خوبی را برای نتیجه‌گیری دنبال می‌کند و می‌بینید که جوانان لایقی نیز به ترکیب تیم اضافه شده‌اند.

خوشحالم که تلفیق این دو دسته از بازیکنان در ترکیب سایپا به ثمر نشسته است.

جلالی درباره درخشش میلاد میداودی در بازی مقابل استقلال اهواز گفت: هر چند وی برای تبدیل شدن به آن مهاجم مورد نظر من به تمرینات بیشتری نیاز دارد اما خوشحالم که با آرامش تمرین می‌کند. همین موضوع کیفیت میداودی را بالا می‌برد میلاد در دوران بدنسازی بیش فصل و ابتدای لیگ عملکرد خوبی داشت اما برخی مشکلات وی را برای چند هفته از شرایط مسابقه دور کرد. به هر حال من از عملکرد کنونی وی تا حدود زیادی راضی هستم و حتم دارم میداودی در هفته‌های آتی نمایش به مراتب بهتری را ارائه خواهد کرد.

 سرمربی سایپا در مورد تقابل با نفت تهران در هفته پایانی نیم فصل نخست گفت: دو تیم در حال حاضر فوتبال روانی بازی می‌کنند و از لحاظ شکل بازی و خصوصیات تاکتیکی به ثبات مناسبی رسیده‌اند همین مسائل سبب می‌شود تا  تقابل نفت و سایپا به یکی از بازی‌های زیادی هفته پانزدهم تبدیل گردد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار