کرمان؛

افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهربابک _ میمند

تقاطع غیرهمسطح شهربابک – میمند با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  مدیرکل راه و شهرسازی کرمان در مراسم آغاز بهره برداری از  این تقاطع  با اشاره به اینکه 539 کیلومتر پروژه راه روستایی در استان در حال اجراست گفت: نیازمندی استان کرمان را به راه‌های روستایی 10 هزار و 107 کیلومتر است که تاکنون 4 هزار و 302 کیلومتر راه روستایی ساخته شده  است.

مقبلی افزود: در حال حاضر 539 کیلومتر پروژه راه روستایی در حال اجراست که بخشی از آنها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه  روستاهای بالای 100 خانوار را 513 خانوار است یادآورشد:  از این تعداد راه‌های روستایی 457 روستا از راه آسفالته بهره‌مند هستند و راه روستایی 38 روستای بالای 100 خانوار باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد:  باید در زمینه توسعه راه‌های روستایی که به عنوان زیرساخت تلقی می‌شوند، توجه لازم صورت گیرد.

مقبلی نیازمندی استان کرمان را به راه‌های روستایی 10 هزار و 107 کیلومتر عنوان و تصریح کرد: تاکنون 4 هزار و 302 کیلومتر راه روستایی ساخته شده و در حال حاضر 539 کیلومتر پروژه راه روستایی در حال اجراست.
 
مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان گفت: در استان کرمان 5 هزار و 266 کیلومتر راه روستایی دیگر باقی می‌ماند که ساخت آنها جزو برنامه‌های کاری توسعه ششم است.

مهندس مقبلی از وجود 4 هزار و 944 روستا در استان کرمان خبر داد و افزود: از این تعداد یک‌هزار و 440 روستا مربوط به روستاهای 20 تا 50 خانوار جمعیت است که از این تعداد روستا، 976 روستا از راه روستایی بهره‌مند شدند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: تقاطع ، کرمان ، افتتاح ، میمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.