استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری کنگره شهدای این استان در سال 95،گفت: تولید برنامه های پرمحتوا، عمیق و اثربخش اولویت نخست شورای سیاست گذاری و ستاد اجرایی این کنگره باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سید موسی خادمی دوشنبه شب در نشست شورای سیاست گذاری ستاد کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد افزود: برپایی این کنگره بهترین نماد وحدت، همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولان اجرایی برای پیشبرد و شکوفایی استان خواهد بود.

وی دیدار اعضای شورای سیاست گذاری ستاد کنگره شهدا با رهبر معظم انقلاب را یاداور شد و افزود: این مهم نیز توفیق و فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن هر چه بهتر و بیشتر استان به رهبری است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد سرشار از ظرفیت های ناب و رخدادهای مهم تاریخی برای دفاع از ارزش های نظام در قبل و بعد از پیروزی انقلاب است، گفت: باید برای جلسه حضور در محضر رهبری معظم نیز از هم اکنون آمادگی کامل داشت و تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شود.

خادمی برگزاری این کنگره عظیم با حضور بسیاری از شخصیت های عالی رتبه نظام را نیز فرصتی کم نظیر برای بهبود وضعیت و رونق و پیشرفت روزافزون استان به برکت خون پاک شهدا دانست.

وی ابراز داشت:این کنگره علاوه بر دستاورهای مهم در سطح استان، بهترین و باارج ترین نماد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

خادمی برگزاری منظم کمیته های 20 گانه این کنگره عظیم تا قبل از زمان برگزاری آن را ضروری خواند و تصریح کرد: باید به دنبال برنامه های با محتوا و اثربخشی فراوان در راستای فرهنگ ایثار و شهادت بود.

و بر ضرورت ساماندهی تمامی گلزارهای شهدا تا قبل از برگزاری این کنگره عظیم و ساخت تندیس شهدای شاخص در استان تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: باید از تمامی ظرفیت های مختلف مردمی ، اداری و بخش خصوصی برای برپایی یک کنگره عظیم و در خورشان در استان برگزار شود.

وی از پیگیری و اعلام آمادگی کامل استان و مدیریت برنامه ریزی استان برای تامین اعتبار لازم در راستای برپایی این کنگره خبر داد و گفت: در سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز قول مساعد برای پرداخت حداقل 20 میلیارد ریال در این زمینه داده شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست خواستار هماهنگی، تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی و همچنین ارائه برنامه های پر محتوا و عمیق از سوی کمیته های 20 گانه این کنگره شد.

سردار یدالله بوعلی افزود: نوبت برپایی کنگره شهدای هر یک از استان های کشور به طور معمول پس از حداقل 15 سال است.

وی تصریح کرد: اکنون پس از سال ها انتظار این مهم و فرصت مناسب در استان فراهم شده و باید با همکاری ، همدلی و تعامل بیش از پیش از سوی همه مسئولان و مقامات اجرایی و دست اندرکاران کنگره ای در خور شان و نام استان برگزار شود.

سردار بوعلی اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان بسیج کشور این کنگره بزرگ قرار است پس از دیدار متولیان و اعضای شورای سیاست گذاری با مقام معظم رهبری در مهرماه یا آبان سال آینده برگزار شود.

وی ابراز داشت: مقدمات و تمهیدات لازم در این راستا نیز اندیشیده شده است.

کهگیلویه وبویراحمد در هشت سال دفاع مقدس یکهزار و 843شهید، حدود 13 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.
این استان همچنین رتبه نخست اعزام به جبهه های نبرد در هشت سال دفاع مقدس را به نسبت جمعیت دارد.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: برنامه ، ستاد ، کنگره ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.