به دلیل بارش برف، مدارس مقطع ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری در نوبت صبح امروز سه شنبه تعطیل و فعالیت بقیه مدارس، دانشگاه ها، ادارات و بانک ها با تأخیر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شهرکرد؛ بارش برف پاییزی که تا اواخر دیشب در چهارمحال و بختیاری ادامه داشت، سراسر این استان را سفیدپوش کرد و باعث تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی تمامی نواحی استان در نوبت صبح امروز سه شنبه 24 آذر شد.

میرکل دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف در استان و موافقت استاندار، مدارس ابتدایی در نوبت صبح امروز سه شنبه تعطیل و بقیه مدارس متوسطه اول ودوم و دانشگاه ها نیز از ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز کردند.

ستار فرهادی افزود: دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز امروز فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر, از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح آغاز کردند.

وی اضافه کرد: گردنه های چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف بسته است ولی تردد در سایر محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری جریان دارد.

به گفته فرهادی؛ تردد در اکثر محورهای استان با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرپرست پلیس راهور استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: رانندگانی که قصد تردد از محورهای ارتباطی این استان به خوزستان را دارند باید زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز سفرهای زمستانی را همراه داشته باشند.

سرهنگ حمزه رفیعی، رعایت فاصله طولی در محورها و گردنه ها، روشن بودن چراغ خودروها هنگام حرکت در بارندگی و پرهیز از سرعت غیرمجاز را به رانندگان توصیه کرد.

هم اکنون هوای شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.