از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال دو تیم فوتسال شهروند ساری و شهیدمنصوری قرچک در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ این دیدار راس ساعت 16 با قضاوت سر داور سعید عباسی آغاز شد.

مهدی نعمتی سرمربی شهروند همانند چند بازی اخیر از ترکیب اولیه سید جواد منتظر، محمود لطفی، مرتضی عظیمایی، طه مرتضوی و حمیدرضا ره انجام استفاده کرد.

در مقابل رضا داورزنی هم مجتبی نصیرنیا،مجید لطیفی،افشین کاظمی،محمد طاهری و پیمان حفیظی را در ابتدای مسابقه به میدان فرستاد.

شروع طوفانی شهروند و زدن دو گل در ابتدای بازی در کمتر از یک دقیقه توسط حمیدرضا ره انجام و طه مرتضوی که داورزنی را مجاب به گرفتن زمان تایم اوت کرد.

پس از به ثمر رساندن دو گل عطش گل زنی شهروند فروکش کرد تا جاییکه در دقیقه دهم بازی روی اشتباه خط دفاعی شهید منصوری توسط حمید نصیری بازیکن شماره 10 خود به گل اول خود دست یافت.

پایان نیمه نخست با نتیجه 2-1به سود شهروند.

شروع نیمه دوم با حملات و فشار شهروند همانند شروع نیمه نخست آغاز شد.

حرکت زیبای مرتضی عظیمایی با بد شانسی به گل تبدیل نشد.

در دقیقه 10 نیمه دوم محمدرضا کرد جوان پس از 4هفته نیمکت نشینی که گویا مورد غضب مربی خود قرار گرفته بود با تشویق بی امان هواداران وارد زمین شد.

فشار تیم شهید منصوری برای رسیدن به گل تساوی نتیجه ای نداد تا بازی با همان نتیجه 2-1به سود شهروند به پایان برسد تا با توجه به باخت فردوسی مشهد این تیم محبوب ساری از قعر جدول جدا شود و امیدوار به هفته های آینده و بقا در لیگ بماند.

شهروند ساری هم اکنون با 21 امتیاز در رده دوازدهم جدول رقابتها قرار دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جدا ، شدن ، شهروند ، قعر ، جدول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.