مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: به دليل شدت و تداوم بارش‌ برف، هم اکنون راه ارتباطی ٣٠٠ روستای استان مسدود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ محمدراشد مدرس گرجی گفت: عوامل راهداري در تمامي محورهاي استان مشغول عملیات برف روبي و نمك پاشي هستند.

وی افزود: شامگاه روز دوشنبه با چند مورد واژگوني وسايط نقليه سواري و كاميون در محورهاي سنندج -سروآباد، سنندج - ديواندره، ديواندره- سقز و سنندج - كامياران مواجه بوديم كه خوشبختانه تلفات جاني در بر نداشت، اما باعث كندي تردد شد كه با تلاش عوامل راهداري، به سرعت وسايط نقليه مذكور از سطح جاده ‌‌ها جابجا و تردد برقرار شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان بیان کرد: عمليات برف روبي در راه هاي روستايي استان نيز در روز دوشنبه انجام گرفت كه به دليل شدت و تداوم بارش، تا كنون انسداد بالغ بر ٣٠٠ روستا در سطح استان گزارش شده است كه نسبت به بازگشايي آنها اقدام خواهد شد.

مدرس گرجی در پایان تاکید کرد: با توجه به برودت هوا كه موجب يخ زدگي سطح معابر مي شود، رانندگان حتما وسيله نقليه خود را به زنجير چرخ مجهز كرده و با سرعت مطمئنه رانندگي كنند؛ همچنين با توجه به وجود مه و ديد كم، حتما تردد با چراغ روشن صورت گیرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.