مرکزی؛

25 کشته و زخمی در تصادف زنجیره ای جاده اراک - سلفچگان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: در تصادف زنجیره ای جاده اراک- سلفچگان 3 نفر کشته و 22 نفر نیز مجروح شدند.

25 کشته و زخمی در تصادف زنجیره ای جاده اراک - سلفچگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: بامداد امروز سه شنبه 24 آذرماه در تصادف زنجیره ای در کیلومتر 36 جاده اراک سلفچگان متاسفانه 3 نفر از هموطنان ما کشته و 22 نفر نیز مجروح شدند.

فرزین خشنودی افزود: با تماس تلفنی با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی و اعلام خبر تصادف، بلافاصله 4 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 12 نفر تکنسین از این مرکز و 3 دستگاه آمبولانس و 6 تکنسین از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: متاسفانه 2 دستگاه اتوبوس و 4 دستگاه تریلر و کامیون با هم تصادف کرده بودند که بلافاصله همکاران ما اقدامات درمانی را به مجروحین ارایه دادند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی در پایان بیان کرد: در این حادثه 3 نفر کشته و 22 نفر مجروح شدند که مجروحین توسط آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک منتقل شدند.

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک نیز تصریح کرد: بلافاصله با پذیرش مصدومین حادثه در این مرکز اقدامات درمانی برای کل پذیرش شدگان در عرض 2 ساعت انجام شد.

سید محمد جمالیان افزود: از 22 نفر مصدوم پذیرش شده سه نفر بستری و در حال دریافت اقدامات درمانی هستند، 3 نفر نیز ترخیص و مابقی نیز حال مساعدی دارند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.