فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگيری فردی كه با وكالتنامه های جعلی و فروش املاك غير در شهرستان های استان و استان های مختلف كشور 708 ميليارد ريال كلاهبرداری كرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سردار" عبدالرضا آقاخانی گفت: در پی شكایت تعدادی از صاحبان منازل و املاك شهرستان های اصفهان ، برخوار، زرین شهر و شاهین شهرو همچنین نیابت قضائی از استان های گیلان، تهران، آذربایجان شرقی و زنجان به پلیس آگاهی شهرستان برخوار استان اصفهان مبنی بر اینكه فردی با وكالتنامه های جعلی اقدام به فروش املاك غیر نموده، موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد كه متهم با همكاری دو نفر دیگر اقدام به صدور وکالتنامه های جعلی برای املاك غیرو پس از آن اقدام به فروش این املاک به دیگران كرده و با علم به اینكه پلیس به دنبال وی است با اسامی جعلی متواری می باشد.

این مقام مسوول عنوان كرد: تحقیقات برای دستگیری این كلاهبردار حرفه ای ادامه داشت تا اینكه ماموران در پی اطلاع از یك مورد درگیری و اختلاف حساب بین دو نفر به محل اعزام و فرد شاكی عنوان داشت، شخصی كه با وی درگیر شده با وكالتنامه جعلی اقدام به فروش منزلش كرده كه با مشاهده او در خیابان به مشاجره پرداخته است.

سردار آقاخانی گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از مشكوك شدن به موضوع بلافاصله از فرد مورد نظر انگشت نگاری به عمل آوردند كه مشخص شد این شخص همان فرد تحت تعقیب پلیس است كه با اسم جعلی به اعمال مجرمانه خود می پرداخت.

این مقام ارشدانتظامی تصریح كرد: با مشخص شدن هویت اصلی متهم ، وی جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل كه با اقدامات علمی و تخصصی به جرایم ارتکابی شامل جعل اسناد و کلاهبرداری به مبلغ 708 میلیارد ریال اعتراف كرده است.

آقاخانی با بیان اینكه تاكنون 14 شاكی در این پرونده شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد اظهار داشت: در این زمینه دو نفر از همدستان متهم نیز شناسایی و طی عملیات جداگانه دستگیر شده اند.

انتهای پیام/ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.