مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: همه ایثارگران، دفترچه‌های درمانی خود را حتی در صورت باقی ماندن مدت اعتبار آن، حتما تعویض کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: همه ایثارگران، دفترچه‌های درمانی خود را حتی در صورت باقی ماندن مدت اعتبار آن، حتما تعویض کنند.

 امید قادری اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه بیمه سلامت با بنیاد شهید برای به روز شدن آمار ایثارگران کشور، این افراد باید حتما دفترچه‌های بیمه سلامت خود را تعویض کنند.

وی افزود: تعویض دفترچه حتی برای ایثارگرانی که دفترچه آنها هنوز اعتبار دارد نیز الزامی است و باید در دفترچه آنها حتما تاریخ اعتبار 31 اردیبهشت ماه سال 1395 نوشته شده باشد، در غیر اینصورت باید حتما آن را تعویض کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اتمام مهلت یک ماهه برای تعویض دفترچه ایثارگران، گفت: مجددا یک ماه دیگر این مهلت تمدید شده و از همه ایثارگران می‌خواهیم حتما نسبت به تعویض دفترچه خود اقدام کنند.

وی افزود: با اتمام این مهلت، تمامی مراکز از پذیرفتن دفترچه‌های درمانی ایثارگران که مهلت اعتبار نوشته شده در آن 31 اردیبهشت 1395 نیست، خودداری می کنند.

به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، در حال حاضر 41 هزار ایثارگر در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.