به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سالاری در جلسه كنترل پروژه به منظور ارزيابی خدمات اين شركت به زائرن در دهه آخر صفر افزود: با برنامه ريزی ها و اقدماتی كه در دهه آخر صفر برای خدمات رسانی مطلوب به زائران در مشهد انجام شد كم ترين مشكل ارتباطی در بين زائران و مجاوران در اين دهه و بالاترين كيفيت خدمات را شاهد بودیم.
وی گفت: در اين ايام سه ميليون و 300 هزار نفر مشترک موبايل در استان آنلاين بودند كه دو ميليون و 200 هزار مشترک در مشهد و بيش از 300 هزار مشترک در اطراف حرم از شبكه همراه اول خدمات دريافت کردند.
مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوی افزود: يكي ديگر از اقدماتی که در اين ايام در شبكه تلفن همراه اختصاص الويت با voice مشتركان بود به اين ترتيب كه ابتدا شبكه در خواست تماس تلفنی مشترک را پوشش ميداد.
سالاری با اشاره به اينكه تمام خدمات ارائه شده توسط تيم نرم افزار كنترل پروژه كنترل و مورد ارزيابی قرار گرفته است گفت: خدماتي كه ما در اين ايام به زائران ارائه كرديم با 97 درصد موفقيت روبه رو شد كه اين رقم توسط سيستم كامل هوشمند مشخص شده است.
انتهای پیام/ش