مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان گفت: کارگاه "هوش عاشقی" ویژه زوجین، با هدف آموزش مهارتهای عشق هوشمندانه و اخلاقی، برای زوجین کرمانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ، حجت‌الاسلام رضا حسنی‌سعدی اظهار کرد: با توجه به آسیب های اجتماعی که در حال حاضر گریبانگیر خانواده‌ها شده و همچنین آمار نگران‌کننده پرونده‌های دادگاههای ویژه خانواده، برگزاری کارگاههایی از این قبیل ضروری به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این کارگاهها با آموزش نکاتی ساده، جذاب، کاربردی و دقیق، می‌توان بسیاری از اختلافات رایج در بین زوجین را کنترل و حل کرد، افزود: کارگاه " هوش عاشقی" توسط دکتر عباس رحمتی، مشاور مطرح خانواده و عضو هیئت علمی دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان تصریح کرد: کلیه علاقه‌مندان می توانند جهت نام نویسی برای شرکت در این کارگاه به واحد خانواده و معارف فرهنگسرای کوثر مراجعه نمایند.

حجت الاسلام حسنی‌سعدی، همچنین به دیگر کارگاههای آموزشی این فرهنگسرا اشاره کرد و گفت: "کودک، خودشناسی و خداشناسی" و "اسرار تندرستی با محوریت تغذیه در قرآن" جزو برنامه‌های این فرهنگسراست که شنبه هر هفته به صورت مستمر برگزار می‌شوند.

وی گفت: در کارگاه‌ "کودک، خودشناسی و خداشناسی"، کودکان و نوجوانان در فضایی صمیمی و شاد توسط مربیان مجرب، نکاتی مهم در باب تفکر در خلقت و رابطه بین مخلوق و خالق می‌آموزند.

مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان ادامه داد: کارگاه "اسرار تندرستی" نیز مسائل تغذیه‌ای عموم شهروندان و تغذیه سالم بر اساس آیات و روایات را به مردم آموزش می‌دهد.

حجت الاسلام حسنی سعدی از دیگر برنامه‌های واحد خانواده و معارف فرهنگسرای کوثر به کارگاه های "بیان احکام دینی به صورت تصویری" و "خانواده و لذت زندگی" اشاره کرد و گفت: این کارگاهها موضوعاتی همچون احکام دین، هدف، انگیزه و انرژی مثبت را در برگرفته و با حضور کارشناسان دینی و روانشناسان خبره، به صورت ماهیانه و برای عموم خانواده‌های کرمانی برگزار می‌شوند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: عشق ، هوشمندانه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
کار خوبیه هوشمندانه